California Dreamin' - Reisverslag uit New Braunfels, Verenigde Staten van Renee - WaarBenJij.nu California Dreamin' - Reisverslag uit New Braunfels, Verenigde Staten van Renee - WaarBenJij.nu

California Dreamin'

Door: Kopie van oude blog: (www.renee.reisdagboek.nl)

Blijf op de hoogte en volg Renee

16 Maart 2010 | Verenigde Staten, New Braunfels

Het einde is in zicht.. arrival in USA. Binnen 4 wkn weer terug naar Amstelodami.

Hi!!

Afgelopen week aangekomen in LA, trein door naar San Diego. Prachtig!! Het lange stuk langs de kust, precies tijdens zonsondergang. Nu heb ik deze reis al de nodige zonsondergangen mogen zien, maar ook deze mag er wezen.

In San Diego mijn hostel in de buurt van Point Loma gevonden. Gezellig, huiselijk en super enthousiaste mensen! Eerst een dagje tickets boeken in de bieb en overige digitale zaken uitzoeken. 2e dagje shoppen voor warmere kleding. toch maar een paar lange broeken en vestjes gekocht. =)

Koffietje langs het strand, wandeling door de buurt. (super leuk om te zien hoeveel verschillende bouwstijlen er zijn in San Diego!) en een tochtje naar de vuurtoren. Prachtig uitzicht! Heb me laten vertellen dat de eilanden die ik kon zien bij mexico horen.

Inmiddels aangekomen in Texas, stadje tussen San Antonio en Austin in. Eind vd week naar Seattle, dagtripje Vancouver. En dan begin volgende week naar Billings!! =)

EN dan... ja dan.. daarna ga ik naar New York! Behalve dat dat een ervaring opzich moet zijn, is dat mijn laatste stop voor thuis.. 3 april vertrekken en 4 april aankomst in Londen & Amsterdam.

Mocht ik geen berichten meer posten: denken jullie aan me als ik mijn verjaardag slijt in de wachtruimten op Londen Heatrow? =)

Ik zal zien of ik binnenkort meer foto`s kan uploaden.

Kus!!

Renee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Travellog

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 9298

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2020

"Short" travels

30 December 2011 - 06 Mei 2012

(2012) St Maarten

04 Oktober 2009 - 04 April 2010

(2009 - 2010) Renée op Wereldreis

01 Juni 2005 - 15 Juli 2005

(2005) Paramaribo Stage

Landen bezocht: