Toerist Ozzie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renee - WaarBenJij.nu Toerist Ozzie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renee - WaarBenJij.nu

Toerist Ozzie

Door: Kopie van oude blog: (www.renee.reisdagboek.nl)

Blijf op de hoogte en volg Renee

14 Januari 2010 | Australië, Sydney

Dan na bijna 3 weken bij Tjarda geweest te zijn, werd het weer tijd om alleen verder te gaan.

Eigenlijk wou ik graag de outback in, maar helaas is mij dat door elke australier die ik tegenkwam en daar in de buurt woont afgeraden rond deze tijd van het jaar.. (ivm overstromingen en het missen van vluchten ed) dus heb ik besloten om naar de whitsundays te gaan.

een kleine 3 dagen op een zeilboot, een beetje gedoken, en een super tijd gehad! helaas erg redelijk veel regen, maar daarnee ook stevige windvlagen dus dat was prachtig! :) De avond dat we weer terugkwamen nog gegeten met de groep, helaas kon de crew niet mee.. die waren alweer uitgevaren.. maar zeker de moeite waard mocht iemand nog eens naar de whitsundays gaan!

daarna op naar sydney!
Dinsdag ben ik uiteraard meteen maar over de brug gewandeld en de toren opgeklommen. Gisteren ben ik naar een theater voorstelling geweest in het operah house, en vanochtend heb ik een soort wandeltocht door sydney gedaan. super leuk.

Verder heb ik een geweldig hostel! met uitzicht op het operah house en de brug, dus ik zal kijken of ik vanavond nog wat mooie foto`s kan schieten vanaf het dakterras! :)

Morgen dus naar nieuw zeeland! In het hostel ben ik ook een meisje tegengekomen waar ik waarschijnlijk een camper mee ga huren in nieuw zeeland. Dus dan ben ik ook niet zo afhankelijk van de bussen enzo. Helaas zijn ze toch wat prijziger dan ik hoopte.. maar we moeten maar zien hoe dat verder gaat!

zo, nu is iedereen weer even geupdate. Ik heb mijn foto`s vandaag wel gebackuped.. maar ik heb nog geen tijd gehad om de nr`s uit te zoeken voor jullie ;) sorry!!
ik ga mijn best doen binnenkort :)

kuss!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Travellog

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 9296

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2020

"Short" travels

30 December 2011 - 06 Mei 2012

(2012) St Maarten

04 Oktober 2009 - 04 April 2010

(2009 - 2010) Renée op Wereldreis

01 Juni 2005 - 15 Juli 2005

(2005) Paramaribo Stage

Landen bezocht: