Happy New Year!! - Reisverslag uit North Tamborine, Australië van Renee - WaarBenJij.nu Happy New Year!! - Reisverslag uit North Tamborine, Australië van Renee - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!

Door: Kopie van oude blog: (www.renee.reisdagboek.nl)

Blijf op de hoogte en volg Renee

14 Januari 2010 | Australië, North Tamborine

een beetje laat, maar alsnog iedereen een heel gelukkig 2010!

Ik ben dus t/m 30 dec bij Tjarda geweest in Rockhampton.

Daar heb ik:
- twee weken in de zoo gewoond
- de laatste 3 boeken van Twilight gelezen
- gekookt
- geslapen
en intenst genoten van het feit dat ik mijn tas volledig uitgepakt kon laten!
De behoefte die ik had aan een "normaal" huis, onbeschrijfelijk.
- Dagtochtje gemaakt naar Great Keppel Island
Super mooi! een wandeltocht door een soort van jungel, om daarna op een uitgestorven strand te verbranden :)
- Soort van zaalvoetbal gedaan met een mega grote tennisbal
- met Tjarda naar het strand van Emu Prak geweest

Daarne de 30e naar Brisbane gevlogen, en op bezoek geweest bij een oom van Tjarda, Peter. Die heeft ons wat mooie sughts laten zien van North Tamborine.

De 31 zijn we naar Coolangetta gebracht waar wij twee nachten zouden blijven. Daar Oud en Nieuw gevierd.
Wat grappig is: de helft van deze stad light in New South Wales, en de andere helft in Queensland. Wat betekend dat er een uur tijdsverschil is ivm zomertijd! :D

2 jan is Peter ons weer komen ophalen samen met een kennis van hem en zijn we naar het casino geweest. Voornamelijk automaten, dus niet heel spannend om naar te kijken. Maar wel erg gezellig en lekker eten!