Last minute stress!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee - WaarBenJij.nu Last minute stress!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee - WaarBenJij.nu

Last minute stress!!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

12 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Een goed begin is het halve werk, en dan is het ineens september.

Over 2.5 week is het zover!! 5 october om 5h `s ochtends naar schiphol! :) familieleden en vrienden vervloeken mijn vluchten om de belachelijke tijden en ik verwacht toch iedereen om me uit te zwaaien! :P

een goed begin is het halve werk. Al maanden (zoniet jaren) wil ik een lange reis maken, dus vorige zomer al orienteren en besloten dat het deze zomer gaat gebeuren! in april netjes lonley planet gidsen gevraagd, later nog wat extra besteld.. want natuurlijk zijn de oorspronkeijke plannen/landen wel 5 keer bijgesteld!
al maanden ben ik ermee bezig. en dan is het ineens september en moet zelfs het ticket nog geboekt worden! :D

natuurlijk komt deze laatste maand alles tegelijk: problemen met tickets, onverwachte wendigen met visa, groentijd, doctoraal aanvragen, vaccinaties halen, artikel schrijven, binnenshuis verhuizen, griepje, discussieren over het afhalen van de bul, spullen kopen voor de reis, werken, onderhuurder vinden, straks natuurlijk alles inpakken voor opslag en oh ja: sociale contacten onderhouden voor ik wegga! ;)

en nog maar de helft van deze lijst is nu geregeld! :)

ja, een goed begin is het halve werk.. maar dat laatste "beetje" is toch ineens een hele hoop!

wish me luck!

PS. bereikbaarheid veranderd! per 1 okt woon ik een paar dagen in Hsum, en per 1 okt tot 1april wordt ook mijn mobiele nummer tijdelijk afgesloten.

PS 2: voor de geintresseerden mijn voorlopige reisschema heb ik ingevuld. ;)