Welkom in Azie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee - WaarBenJij.nu Welkom in Azie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee - WaarBenJij.nu

Welkom in Azie

Door: Kopie van oud reisdagboek: (www.renee.hamba.nl)

Blijf op de hoogte en volg Renee

06 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

Na een vliegreis waar geen einde aan leek te komen ben ik dan toch aan de andere kant van de wereld.. ready for take-off. met de wereld aan mijn voeten.. :)

Welkom in Azie,
al bij de overstap in londen naar singapore airlines was ik aangekomen in Azie. zo veel vriendelijker..
bij overstappen in singapore was het boarden al begonnen voordat ik uit het vliegtuig was, maar daar ook geen momentje stress. :)

een oase van rust op het vliegveld, en prachtige tuinen aangelegd in de hal. (foto komt nog een keer). volledig geairco`d voor in de afgelopen uren een kleine megaboost luchtvochtigheid bij het instappen in de skytrain tussen de terminals. Ja, toen wist ik het zeker.. Opa had gelijk, Nederland is te koud. Welkom in Azie.

Na een bijna eindeloze reis aangekomen in bangkok. Doodmoe, in 48 uur ongeveer 6 uur geslapen (thuis en in vliegtuig bijna niet geslapen..) de taxi laten zoeken naar het hostel dat ik had uitgezocht (thanx tjar is echt primA).. En daar ben ik dan. De wereld aan mijn voeten, in bangkok. Vandaag en beetje geslapen, rondgewandeld, zo wat eten halen en dan lekker bijslapen. Morgen maar eens echt de stad bekijken. Wat, waar, hoelang, etc. dat zien we morgen wel weer.

in ieder geval is mijn project engels geven afgelast en ga ik nu een ander project doen van twee weken.. (vanaf as maandag) wat het wordt horen jullie allemaal achteraf. :D hoe dan ook een enorme ervaring. ergens in de bush, zonder outside communication! :D

tot de volgende keer.

liefs, Renee


PS. chickies, heel erg bedankt voor de foto`s. ik heb ze in het vliegtuig nog een keer bekeken en de kaartjes erbij gelezen. dankjullie wel!! :)

oh en ro, jij ook bedankt voor het knutselwerkje samen met kel! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Travellog

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 9301

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2020

"Short" travels

30 December 2011 - 06 Mei 2012

(2012) St Maarten

04 Oktober 2009 - 04 April 2010

(2009 - 2010) Renée op Wereldreis

01 Juni 2005 - 15 Juli 2005

(2005) Paramaribo Stage

Landen bezocht: