Happy New Years from the Carribean!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee - WaarBenJij.nu Happy New Years from the Carribean!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee - WaarBenJij.nu

Happy New Years from the Carribean!!

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renee

03 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Happy new year!!

Deze week mijn 1e week in het zkh. Klein, ons-kent-ons, maar wel gemutlich geloof ik.
De eerste week kan ik een beetje meekijken. Om 7.30 sharp de visite. Dan een colaatje en een sigaretje voor dr Offringa. Poli van 8.30 – 12h met vrije inloop. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Waarbij er van alles langskomt en ook opvalt dat er een stevige sinusitus is binnengewaaid met een kleine change of winds sinds kerst/nieuw jaar. De komende weken zal ik zeker veel gaan zien en leren!

Afgelopen weekend hebben we (Maggie en ik) stad en land afgezocht naar een autootje. Niet te doen, piek-seizoen en dan op 31 dec! De helft doet geen maand-prijs tijdens deze periode. En de andere helft huurt niet meer aan studenten omdat een groot deel zich kapotfeest als

Een aantal studenten hebben wel een stel barrels voor een prikkie. Dus toch wel een beetje jammer dat het niet gelukt was om dat autootje te regelen voor mijn aankomst. Maar goed, nu heb ik een redelijke hoog-seizoen prijs voor mijn zelfstandig mobiel zijn, kan ik zonder horten en stoten makkelijk de berg op en af rijden naar huis met mijn mooie blauwe racekarretje uit 2009 met lokaal nummerbord ipv rental-plate.
Dat scheelt ook weer in de autoinbraak heb ik me laten vertellen.

Verder ben ik inmiddels een aantal verschillende strandjes aan het uitproberen en heb ik op 1 januari meegedaan aan de nieuwjaarsduik!
Bij een strandtentje 'Karakter'.
Buiten het seizoen om is dat een schildpaddenreservaat, nu staat er omgebouwde bus als bar en kan je daar je emmertjes gekoeld bier bestellen bij je strandstoel.
"Viva la costa" gevoel wekt het een beetje op.

Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar:
- Eerst je lenzen in doen, daarna pas tiger-balm op je muskietenbeten smeren, ook als je benen eraf vallen van de jeuk!
- Afstuderen voor de jaarwisseling =)

Ik kan me niet herinneren ooit zoveel jeuk gehad te hebben van een paar muskietenbeten. Overigens valt het me wel op dat ze alleen aan mn onderbenen zitten. Maar er is hier geen tapijt en wel ongeveer een dozijn vliegende bloedzuigers dus ik kan me niet anders voorstellen dan dat het muskieten zijn. Man wat jeukt dat hier!

Nu ga ik maar weer eventjes mijn vingers proberen af te schrobben zodat ik toch kan kijken of ik mijn lenzen in krijg voordat ik weer naar het zkh ga rijden. ;-)

Happy new years!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Travellog

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 9266

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2020

"Short" travels

30 December 2011 - 06 Mei 2012

(2012) St Maarten

04 Oktober 2009 - 04 April 2010

(2009 - 2010) Renée op Wereldreis

01 Juni 2005 - 15 Juli 2005

(2005) Paramaribo Stage

Landen bezocht: