Diep in de zee - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Renee - WaarBenJij.nu Diep in de zee - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Renee - WaarBenJij.nu

Diep in de zee

Door: Kopie van oude blog: (www.renee.reisdagboek.nl)

Blijf op de hoogte en volg Renee

31 Oktober 2009 | Thailand, Koh Tao

whaleshark, onbeschrijvelijk mooi!

Als echte waterrat heb ik een nieuwe sport gevonden. Duiken!

afgelopen zondag naar het zuiden gevlogen, zal ik straks waarschijnlijk met de bus teruggaan :D want ik heb zojuist mijn openwater course en mijn advanced open water course gedaan!

volledig veslaafd geraakt aan het duiken, heb ik in 4 dagen 9 duiken gemaakt! onbeschrijvelijk was het om rond de 5 meter onder mijn voeten (ongeveer 10 meter onder oppervlak!), tijdens mijn 3 minuten stop een whaleshark onder mijn voeten langs te zien gaan!!
gelukkig was mijn buddy nog niet op de 5 meter en hebben we nu MEGA gave foto`s!!!

misschien dat ik vamiddag nog een laatste duik maak voor vertrek morgen, want man! dat was gaaf!!
(Waar dat is, besluit ik vandaag :D)

de bullsharks heb ik helaas niet gezien, die schenen in de schaduw van de reus te zijn..

maar ik heb duidelijk een nieuwe watersport ontdekt!
wicked, for sure ;) kus, Renee

ps. foto`s komen nog. internet is hier relatief duur.. en uplaoden duurt te lang.