Laos Arrival - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Renee - WaarBenJij.nu Laos Arrival - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Renee - WaarBenJij.nu

Laos Arrival

Door: Kopie van oude blog: (www.renee.reisdagboek.nl)

Blijf op de hoogte en volg Renee

18 November 2009 | Laos, Vientiane

Vang Vieng. All about the tubing, je gelooft het niet als je er niet zelf geweest bent! Na een paar dagen moest ik mezelf op de bus zetten om te zorgen dat ik geen baan zou krijgen in het dorp waar velen weken, soms zelfs maanden blijven hangen..

Saibaidee!

Inmiddels een kleine week in laos. Heb ik het steenkoud. Het is hier denk ik een graad of 20 nu. (Ze doen hier niet aan thermometers) En maakt dit weer me weer een kort berichtje posten.

Na een paar dagen Vientienne voor het halen van een nieuw visum voor thailand. (in the pocket 60x2 voor gratis :P) Door naar Vang Vieng. Tuben.. :D

Je gelooft het niet als je er niet zelf geweest bent. :D hilarisch!
vermoeid van de bus en verveling in vientienne moest ik in eerste instantie even wennen aan de mega boost jongerentoeristen die daar komen feesten.. maar vanaf de 3e dag kon ik me voorstellen dat veel backpackers hier blijven hangen.. van een paar dagen tot een paar maanden.. mega relaxed sfeertje. :)

Nu in Luang Prabang. ik denk niet dat ik hier lang blijf, vind het maar een toeristentrekpleister.. niet bijster vriendelijk tenzij je iets koopt.. wel erg mooi. Ookal is het bewolkt, hier en daar een regendruppel, en zit ik met een sjaal en fleecevest. 27 graden is fris.. 20 graden is steenkoud. :S

we shall see what the rest will bring. Ik hoop in ieder geval dat de temperatuur weer stijgt. anders wordt de overgang naar australie volgende maand weer mega groot! ;)
maar eerst nog wat duiken in zuiden van thailand.

kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Travellog

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 9298

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2020

"Short" travels

30 December 2011 - 06 Mei 2012

(2012) St Maarten

04 Oktober 2009 - 04 April 2010

(2009 - 2010) Renée op Wereldreis

01 Juni 2005 - 15 Juli 2005

(2005) Paramaribo Stage

Landen bezocht: