Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: kopie van oude blog

Blijf op de hoogte en volg Renee

19 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag avond nog flink gefeest! Je laaste avond moet je natuurlijk wel alles uitgehaald hebben niet waar? ;)

Zaterdag alweer vroeg op.. verder met inpakken..
Nog even de stad in, fiets inleveren, brood halen, de laaste Smootie halen! ik ga ze missen!! Bleek dat er een nieuw meisje was gekomen op de flat, ook van de VU. Haar even snel meegenomen.
Toen terug de laatste dingen inpakken, en voor het eerst een surinamer tegengekomen die vroeg was! de man die ons opkwam halen om naar het vliegveld te brengen was 20 minuten te vroeg!! :o

Op vliegveld nog heerlijk in het zonnetje gezeten buiten. Toen we het vliegtuig hoorden landen en de nieuwe groep nederlanders aankwam zijn we maar naar binnen gegaan..
1.5 uur vertraagd natuurlijk..
verder heb ik van de vliegrit nietzoveel meegekregen.. ik viel al binnen een uur in slaap en heb het oh zo lekkere surinaamse eten, de enige vlucht waarom het eten echt lekker zou zijn.. niet eens gezien! er zouden goede films draaien hoorde ik.. ook niet gezien.. ik heb geslapen :D bijna de hele vlucht! haha. :)

Op schiphol duurde het zeker 2 uur voor we buiten stonden! wat een hoop controle! ik wist wel vaag dat het een 100% controle was, maar dat het zo heftig was.. ppff.. gelukkig hoefden onze koffers niet helemaal open.. maar jeetje wat een gedoe was dat allemaal zeg!

gisteren even dorp in.. dat valt tegen hier!!
krijg spontaan heimwee..
het is heel leuk om al mn vrienden weer te spreken en te zien, en de familie.. maar verder was ik graag nog langer weggebleven!

nu komende weken weer flink aan de studie.. heel augustus al die herkansingen maken, en maar hopen dat ik het haal dan! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

(2005) Paramaribo Stage

5 weken stage in Diakonessenhuis Paramaribo

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2005

Thuis

19 Juli 2005

Nieuw Amsterdam

11 Juli 2005

Galibi

04 Juli 2005

Keti Koti

29 Juni 2005

3e week alweer
Renee

Travellog

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 9282

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2020

"Short" travels

30 December 2011 - 06 Mei 2012

(2012) St Maarten

04 Oktober 2009 - 04 April 2010

(2009 - 2010) Renée op Wereldreis

01 Juni 2005 - 15 Juli 2005

(2005) Paramaribo Stage

Landen bezocht: